Zadzwoń do nas
+48 530 088 176
Wróć Wróć do wyboru podkategorii

System zgłoszeniowy / Ticketowy

Systemy zgłoszeniowe lub ticketowe to podstawa działania organizacji zbierających zadania lub zgłoszenia od klientów lub użytkowników.
System zgłoszeniowy pozwalający zarządzać zadaniami i priorytetami zgłoszeń.
Szacunkowy koszt netto:
lub przy płatności miesięcznej 10 x 3 500 zł
Architektura i projektowanie systemu
7 000 zł
Interfejs użytkownika (UI + UX)
6 000 zł
System bezpieczeństwa
5 000 zł
Backend i logika biznesowa
6 500 zł
Testowanie i QA (Quality Assurance)
4 500 zł
Licencja oprogramowania
4 000 zł
Prowadzenie projektu i szkolenie
2 000 zł
Wyszczególnij kwotę
rozwiń
Rakieta
Wróć do strony głównej Wróć do wyboru opcji
Szacunkowy koszt projektu to: 35 000 zł
Bezpłatna konsultacja projektu!
Wyślij formularz, aby zakończyć proces wyceny Twojego projektu.
W ciągu 24 godzin, skontaktuję się z Tobą mailowo, aby umówić spotkanie on-line.

Spotkanie potrwa 30-60 minut.
Jego efektem będzie finalna oferta na realizację Twojego projektu IT.
Zadzwoń do mnie

Zadzwoń do mnie +48 530 088 176

lub zostaw swoje dane, a skontaktuję się z Tobą w ciągu 24h:

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Czym jest system zgłoszeniowy/ticketowy?

rozwiń/zwiń

Jest to narzędzie umożliwiające organizację, śledzenie oraz zarządzanie zgłoszeniami od klientów lub członków zespołu. Umożliwia on również priorytetyzację i przypisywanie zadań odpowiednim osobom.

Czy mogę integrować system z moją skrzynką e-mail?

rozwiń/zwiń

Tak, oferujemy integrację z kontem e-mail, co pozwala na automatyczne tworzenie zgłoszeń z otrzymanych wiadomości e-mail.

Czy mogę dostosować system do specyficznych potrzeb mojego biznesu?

rozwiń/zwiń

Owszem, nasza architektura i projektowanie systemu zostały zaprojektowane tak, aby można było dostosować je do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu.

Jakie są możliwości Modułu zadań cyklicznych?

rozwiń/zwiń

Moduł ten pozwala na automatyczne generowanie i zarządzanie zadaniami, które powtarzają się w regularnych odstępach czasu, takich jak cotygodniowe raporty czy miesięczne przeglądy.

Czy system pozwala na integrację z kalendarzem Google?

rozwiń/zwiń

Tak, oferujemy integrację z kalendarzem Google, co pozwala na synchronizację zgłoszeń i zadań z Twoim kalendarzem.

Do czego służy Moduł raportowania?

rozwiń/zwiń

Umożliwia on tworzenie spersonalizowanych raportów dotyczących zgłoszeń, takich jak czas reakcji, ilość otwartych zgłoszeń czy wydajność zespołu.

Czy system obsługuje powiadomienia SMS?

rozwiń/zwiń

Tak, dzięki integracji z SMS API, możesz wysyłać powiadomienia SMS do klientów lub członków zespołu.

Czy potrzebuję dodatkowej licencji do korzystania z systemu?

rozwiń/zwiń

Tak, opłata za licencję oprogramowania wynosi 4 000 zł i jest jednorazowa.

Czy oferują Państwo wsparcie w postaci szkoleń dla użytkowników systemu?

rozwiń/zwiń

Tak, w ramach usługi oferujemy prowadzenie projektu oraz szkolenia, które pomogą Twojemu zespołowi w pełni wykorzystać potencjał systemu.